Kuva: Shutterstock

Kuuden liikkeen kotitreenillä treenaat koko kropan - vie aikaasi alle vartin

31.05.2021 11:15 - Emmi Moilanen / emmi.moilanen@bauermedia.fi

Tarvitset avuksesi käsipainot sekä tuolin.

Nopea ja näppärä kotitreeni on kiireisten päivien pelastus erityisesti silloin, kun treenimieltä tuntuisi löytyvän mutta aikaa ei. Valmentaja Kayla Itsines julkaisi Instagram-tilillään ohjeet kotijumppaan, joka sisältää kuusi liikettä ja vie aikaasi alle vartin verran.

Avuksi tarvitset käsipainot sekä tuolin. Pääset lukemaan ohjeet treeniin alta.

Treeniliikkeet:

Kyykky: 30 sekuntia

Punnerrus ojentajaliikkeellä: 30 sekuntia

Tee kolme kierrosta

Lantionnostot: 40 sekuntia

Ojentajadippaukset: 40 sekuntia

Tee kolme kierrosta

Tuolille nousut: 60 sekuntia

Lankku nelinkontin: 60 sekuntia

Tee kaksi kierrosta.

Pääset katsomaan treeniliikkeet alla olevalta videolta.

Lue myös: Kotijumppa, joka ei vaadi apuvälineitä - treenaa koko kroppa 20 minuutissa valmentajan ohjeilla

Lue myös: Voiko kotitreenin tehdä ilman kenkiä? Ammattilainen jakaa turvalliset tavat treenata paljain jaloin

Lue myös: 3 vaihtoehtoa käsipainoille ja kahvakuulalle – treenipainot, jotka löytyvät kotoasi jo valmiiksi

Kilpailut

Uusimmat