Diili-Minna: Huonoa julkisuutta ei ole!
Diili-ohjelman kilpailija Minna Sutinen kertoi Ilta-Sanomille, ettei hänen yrityksensä ole kärsinyt ohjelman vuoksi. Asia on pikemminkin päinvastoin, sillä yritys on samalla saanut ilmaista julkisuutta. Any Publicity is good publicity.
- Uskon, että huonoa julkisuutta ei olekaan. Ainakin olen jäänyt ihmisille mieleen, Sutinen kertoi lehdelle.
Sutisen mukaan häntä ei jäänyt harmittamaan mikään ohjelmassa tapahtunut. Naisen mukaan mikä on tehty, on tehty.
- Olen ollut ohjelmassa vain oma rehellinen itseni. Ja Hjallis sanoo asiat suoraan, aivan kuten minäkin.
Sutinen kertoo olevansa oikeasti kiva tyyppi. Hänestä tapa, jolla ohjelma on leikattu, on ikävä.
- Katsojat olettavat, että olen sellainen tyyppi, jollaisena minut esitetään ohjelmassa. Mutta kun he ovat tutustuneet minuun, he ovat antaneet pelkästään positiivista palautetta ja olleet tosi kannustavia, että minusta saa ihan mahtavan kuvan kasvotusten.