Metroon liukumäkeä pitkin ja avaruushissi - automerkin mainoskampanja huvittaa

17.06.2010 17:08 -

Volkswagenin kampanja halusi palauttaa hauskuuden ajamiseen. Fast Lane Driven By Fun -kampanjan mainokset huvittavat.

Mainoksissa nähdään muun muassa metron liukuportaiden viereen asennettavan liukumäen ja kiireisten matkalaisten käyttävän sitä, skeittilaudan ja ostoskärryn yhdistelmällä shoppailua ja kuinka hissistä tehdään avaruussukkulan omainen.

Volkswagenin Facebook-sivuilla lukee, että kampanja on suunnattu kaikille, jotka haluavat elää tavallisesta poiketen, on kiinnostunut kaikesta uudesta ja nauttii elämän nopeuttamisesta aika ajoin.

Kieltämättä Helsingin aamuruuhkissa voisi liukumäen laskeminen, metroon ehtiäkseen olla hyvinkin houkuttava kokemus. Myös pakollisesta kauppareissusta voisi menevällä ostoskärryllä tehdä huomattavasti mukavamman.

Kilpailut

Uusimmat