Metroon liukumäkeä pitkin ja avaruushissi - automerkin mainoskampanja huvittaa
Mainoksissa nähdään muun muassa metron liukuportaiden viereen asennettavan liukumäen ja kiireisten matkalaisten käyttävän sitä, skeittilaudan ja ostoskärryn yhdistelmällä shoppailua ja kuinka hissistä tehdään avaruussukkulan omainen.
Volkswagenin Facebook-sivuilla lukee, että kampanja on suunnattu kaikille, jotka haluavat elää tavallisesta poiketen, on kiinnostunut kaikesta uudesta ja nauttii elämän nopeuttamisesta aika ajoin.
Kieltämättä Helsingin aamuruuhkissa voisi liukumäen laskeminen, metroon ehtiäkseen olla hyvinkin houkuttava kokemus. Myös pakollisesta kauppareissusta voisi menevällä ostoskärryllä tehdä huomattavasti mukavamman.
Kilpailut
Uusimmat
Tiesitkö, ettei yleistä kipulääkettä tule ottaa kyyn pureman ensiapuun? 5 toimintaohjetta puremaan
Tiedätkö äitienpäivän historian? Alkuperäisen juhlan syy oli eri kuin nykyään
Vuoden 2024 uusi hittihousu on tyylikäs ja rento - sopii arkeen ja juhlaan
Farkkushortsit ovat tulevan kesän jättihitti - Windows95man paljastaa oikeanlaisten shortsien kaavan
Andy Serkis palaa Klonkun rooliin - uusi Taru sormusten herrasta -elokuva on tekeillä
Näytä lisää