Kaikki artikkelit

Tämän hetken trendi on yläselkään keskittyvät tai jopa koko selän peittävät kuvat.
Istuma-asennon korjaaminen käy nopeasti, joka onkin helppo tapa ennaltaehkäistä jumiutuneita lihaksia.
Lääkärit kertovat, mitä oireita ei kannata sivuuttaa selkäkivuissa.
Saatat huomaamattasi suosia toista puolta kehossasi, ja kun tämä korjataan, saattavat krooniset kivut kiropraktikko Rudy Gerhmanin mukaan helpottua.
Sinisiä järviä, lumisia vuoria ja kauniita rakennuksia - niitä löytyy ihanista talvikaupungeista.
Hikoilu ja painavat kantamukset selässä, kuten reppu, voivat yhdessä altistaa selkäfinnien muodostumiselle.
Säännöllinen venyttely lievittää ja ehkäisee alaselkäkipuja.
Esimerkiksi huono ryhti saattaa voimistaa selkäkipua.
Varsinkin selkä ja lantio jäykistyvät helposti ikääntyessä.
Oscar-voittaja on tunnettu pettämättömästä tyylitajustaan.
Viisi askelta auttavat sinua varmistamaan sen, ettei vamma ainakaan pahene.
Monelle selän naksauttaminen päivän aikana tai sen päätteeksi on ihana, helpottava tapa päästä päivän jännityksestä.
Inspiroiva tarina leviää netissä.
Kiropraktikot ovat esittäneet huolensa nuorten älylaitteiden käytöstä.
Venyttelyä varten ei aina tarvitse nousta ylös.
Turvakaukalon kantaminen on monelle vanhemmalle tuttua puuhaa. Vain aniharva kuitenkaan tietää, kuinka kaukalo on oikeasti suunniteltu kannettavan.