Kaikki artikkelit

D-vitamiinin puutos voi oireilla monin tavoin. Ratkaisu puutokseen saattaa löytyä oikean ravinnon avulla.
Esimerkiksi punainen paprika on loistava lisä ruokavalioon.
Parhaillaan eletään suuressa osassa Suomea erittäin pimeää aikaa ja moni suomalainen kärsiikin kaamoksesta. Ankeaan oloon ei kuitenkaan kannata tyytyä.
D-vitamiinin puutos on meillä Suomessa yleinen vaiva ja vaikka moni nauttiikin vitamiinilisää purkista, saavat lukemattomat suomalaiset silti liian vähän D-vitamiinia.
Flunssa ilmoittaa usein tulostaan vilunväreillä, särkevillä jäsenillä tai karhealla kurkulla.
Moni käyttää kukkakaalista esimerkiksi vain kukinnon.
Suomalaiset syövät pimeän talven melko ahkerasti vitamiineja, mutta mitä lisäravinteita kesällä kannattaisi nauttia ja mihin aikaan päivästä vitamiinit kannattaisi ottaa?
Pakastetulla ruoalla on melko huono maine, mutta todellisuus voikin olla aivan toinen.
Moneen vaivaan ja oireeseen voi löytyä apukeino helpommin kuin moni uskoisikaan.
Monen suomalaisen murhe ovat hauraat ja kuivat hiukset, huonosti kasvavat kynnet ja kuiva iho. Kosmetiikkatuotteiden sijaan apu voi löytyä toisin keinoin.
Markkinoilla on tänä päivänä tarjolla laaja kirjo monenlaista lisäravinnetta ja toisinaan onkin vaikea valita juuri itselleen tarpeelliset vitamiinit.
Netissä leviää kirjoitus, joka ottaa kantaa nykyvanhemmuuden suuriin vaatimuksiin.
Vitamiinien puute voi olla syyllinen toistuviin migreenikohtauksiin.
Tutkimus selvitti kofeiinipitoisten juomien, multivitamiinien ja tupakoinnin vaikutuksia raskauteen.
Jatkuva väsymys ärsyttää ja vie voimia.