Bongattu: Suomalaismerkki, jonka myynnistä 5 prosenttia menee aina hyväntekeväisyyteen
VAI-KO on tuore vaatemerkki, jonka suunnittelusta vastaa kaksi suomalaista.
VAI-KO-tuotteista löytyy niin pipoja kuin lippalakkejakin. Mukana on myös t-paitoja, lompakko sekä tuotteita koirille. Hinnat eivät päätä huimaa ja esimerkiksi perusbeanie (kuva alla) maksaa 25 euroa.



Merkin takana on kaksi suomalaista, jotka haluavat vaatteiden myymisen lisäksi tehdä hyvää. Niinpä firma onkin sitoutunut lanseeraamaansa viiden prosentin sääntöön. Säännön mukaan viisi prosenttia kunkin ostoksen hinnasta menee suoraan hyväntekeväisyyteen.
Pääse tutustumaan merkin sivuille tästä.
Kilpailut
Uusimmat
Kuin raikas tuulahdus - Anne Hathawayn asu on täydellinen loppukesään
Hillitty, näyttävä ja hohtava - kesäkynsien ykköstrendi on tässä
Onko räikeä punainen liikaa minimekkoon? Jennifer Lopezin asu antaa selkeän vastauksen
Haitallinen koloradonkuoriainen uhkaa jäädä Suomeen pysyvästi, varoittaa Ruokavirasto
Hengitystieinfektiotilanne Puolustusvoimissa näyttää rauhoittuneen - maskeista luovutaan
Näytä lisää