Bongattu: Suomalaismerkki, jonka myynnistä 5 prosenttia menee aina hyväntekeväisyyteen
VAI-KO on tuore vaatemerkki, jonka suunnittelusta vastaa kaksi suomalaista.
VAI-KO-tuotteista löytyy niin pipoja kuin lippalakkejakin. Mukana on myös t-paitoja, lompakko sekä tuotteita koirille. Hinnat eivät päätä huimaa ja esimerkiksi perusbeanie (kuva alla) maksaa 25 euroa.
Merkin takana on kaksi suomalaista, jotka haluavat vaatteiden myymisen lisäksi tehdä hyvää. Niinpä firma onkin sitoutunut lanseeraamaansa viiden prosentin sääntöön. Säännön mukaan viisi prosenttia kunkin ostoksen hinnasta menee suoraan hyväntekeväisyyteen.
Pääse tutustumaan merkin sivuille tästä.
Kilpailut
Uusimmat
Uusi kotimainen draamasarja alkaa - rooleissa Samuli Edelmann, Matleena Kuusniemi ja Elina Knihtilä
Vesilasitesti paljastaa, mitä tuotteita hiuksesi oikeasti tarvitsevat
Bilehile vai hiljainen tarkkailija? Lue, millainen pikkujoulutyyppi olet horoskooppimerkkisi perusteella
Goldielocks saattaa tehdä levyä varten jopa 70 kappaletta - mutta mistä tuotteliaisuus kumpuaa?
Iinan okkultistista kotia koristavat luut ja kallot: 'Mitä kummallisempi asia, sitä kauniimpana sen näen'
Näytä lisää