Suomi jälleen maailmankartalle – valistusvideo kerää kehuja ulkomailla
Ulkomaiset tiedotusvälineet ovat noteeranneet suomalaisen alkoholivalistusvideon, eikä ihme.
Useilla ulkomaisilla sivustoilla hehkutetaan kotimaista mainosvideota, jonka tarkoituksena on saada ihmiset ajattelemaan alkoholin käyttöä lasten edessä. Lasinen lapsuus -kampanjan mainosvideolla sanoma on selvä: Humalainen vanhempi voi olla lapsen silmin hirviö.
Videon on ohjannut Mikko Lehtinen ja se on on yksinkertaisesti upea. Katso vaikka itse!
Kilpailut
Uusimmat
Tiivistunnelmainen uutuusdokumentti pitää otteessaan loppuun saakka: "Traaginen ja kammottava"
Metsästäjän auto anastettiin kesken hirvijahdin Kurikassa
"Elin sossun toimeentulotuella" - Vesta muistelee Vain elämää -jaksossa aikaa ennen läpimurtoa
Poptähti Mirella julkisuudesta: “Parempi ehkä, että siihen ei totu"
Rosebud Sivullisen uusi toimipiste on selvillä
Näytä lisää