Suomi jälleen maailmankartalle – valistusvideo kerää kehuja ulkomailla
Ulkomaiset tiedotusvälineet ovat noteeranneet suomalaisen alkoholivalistusvideon, eikä ihme.
Useilla ulkomaisilla sivustoilla hehkutetaan kotimaista mainosvideota, jonka tarkoituksena on saada ihmiset ajattelemaan alkoholin käyttöä lasten edessä. Lasinen lapsuus -kampanjan mainosvideolla sanoma on selvä: Humalainen vanhempi voi olla lapsen silmin hirviö.
Videon on ohjannut Mikko Lehtinen ja se on on yksinkertaisesti upea. Katso vaikka itse!
Kilpailut
Uusimmat
HS: Antti Luusuaniemen perustama filmifestivaali asetettiin konkurssiin
IS: Karanneet biisonit palasivat kotiin
Kirjastolainaaminen korkeimmalla tasolla lähes 20 vuoteen - katso, mitkä teokset löytyvät kärkisijoilta
Kirkon lattian alta löytyi kolme muumiota Turussa - vainajien henkilöllisyys jäänee arvoitukseksi
Tuoko juhannus mukanaan flirttiä, matkoja vai rentoa oleilua? Katso, mitä tekoälyn luoma horoskooppi lupaa
Näytä lisää