Hyvinvointivalmentajina ja yrittäjinä tunnetut Aki Manninen ja Rita Niemi-Manninen ovat käynnistäneet uuden Sillai kai -podcastin Podimossa.
Podcastissa pariskunta keskustelee avoimesti muun muassa parisuhteesta, vanhemmuudesta, hyvinvoinnista, yrittäjyydestä sekä arjen yllättävistä tilanteista. Mannisten mukaan ohjelman kantavana ajatuksena on käsitellä elämää sellaisena kuin se on, eli välillä hallittuna ja välillä täysin kaoottisena.
Lue myös: Janni Hussi nosti 100 kiloa maasta – sanomistahan siitä tuli
Lue myös: Aivot kaipaavat tätä yllättävää asiaa enemmän kuin lepoa – moni aikuinen on unohtanut sen kokonaan
Uusimmassa jaksossa Rita ja Aki miettivät sitä milloin ero on oikea ratkaisu. He pohtivat myös sitä miten taloudellinen tilanne vaikuttaa parisuhteeseen ja milloin on kyse rakkaudesta sen sijaan, että puolisoon on vain tottunut.
Sosiaalisessa mediassa jaetussa videoleikkeessä kuullaan miten Aki kertoo, että perheen yhteisen hyvän vuoksi hän on jättänyt omia reissujaan väliin.
– Mo oon mä jättäny mun omat reissut, kun mä huomaan, että se ei kannattele meidän suhdetta, että mä lähden nyt viikoks pois, Aki aloittaa.
– Silloin mä muutan sitä meidän suhteen puolesta siihen, että mä oon siinä mieluummin ja jätän sen tekemättä, Aki toteaa.
Tämän kuultuaan Rita purskahtaa vilpittömään nauruun.
– Et kyl jätä, Rita nauraa.
Lue myös: Kyselyn tulos yllätti: Tämä on parisuhteiden kolmanneksi yleisin riidanaihe
Lue myös: Loma tekee ihmeitä: suomalaiset kadottavat estonsa, villiintyvät sängyssä ja sanovat useammin kyllä
Rita perusteli kantaansa muistelemalla tilannetta, jossa hän hoiti vauvaa yksin koko kesän kotona kun Aki oli aina arkipäivät Suurin pudottaja -ohjelman valmennustöissä.
Kun Suurin pudottaja saatiin viimein kuvattua, Aki oli todennut kaipaavansa lomaa. Niinpä hän oli päättänyt lähteä viikoksi Norjaan kavereidensa kanssa kalastamaan.
– Mä katoin, että hei et oo tosissaan. Meille tuli ilmiriita, Rita muistelee.
Uudessa jaksossa Aki kertoo myös miten ja miksi hänen ensimmäinen avioliittonsa päättyi eroon.