Radiojuontaja ja realitytähti Niko Saarinen on päättänyt lopettaa nykyisessä pestissään.
Neljä kertaa vuoden radiojuontajaksi valittu Niko Saarinen on ilmoittanut, että hän tulee lopettamaan suositussa NRJ Saarinen Shöyssä, jota on totuttu kuulemaan aina aamuisin.
Lue myös: Tutkimus selvitti: Tällä ominaisuudella pärjää elämässä paremmin – luonteenpiirre, jonka voi oppia
Lue myös: ”Ensin käsienpesulle” – pieni pyyntö herättää tunteita ja jakaa ihmiset kahteen leiriin
Niko Saarinen on juontanut ohjelmaa yhdessä Niko Nousiainen ja Mari-Prinsessan kanssa. Nyt miehen viimeinen lähetys tullaan kuulemaan radiossa tämän viikon perjantaina.
– Mä olen päättänyt jättäytyä aamuradiosta pois, Niko Saarinen kertoo.
– Ehkä must tuntuu, että tää aamuradio on ottanut multa enemmän mitä se on nyt antanut, Saarinen perustelee päätöstään.
Mies kuitenkin kertoo, että päätös ei johdu juontajakollegoista, koska heillä on aina ollut studiossa hauskaa yhdessä.
Lue myös: Tämä on hedelmistä terveellisin – ja syöt sitä jo todennäköisesti väärin
Lue myös: Ensimmäiset merkit raskaudesta – nämä moni huomaa jo ennen kuin testi näyttää plussaa
Fanit eivät ole uskoa uutista todeksi.
– Kai tää nyt on joku vitsi?!? Eeeei, Jasminekristiina-nimimerkillä kirjoitetaan.
Moni kommentoija kuitenkin toivoo Niko Saariselle kaikkea hyvää jatkoon ja nostaa hänelle hattua siitä, että hän osaa laittaa oman hyvinvointinsa etusijalle.