Kaikki artikkelit

Kansallispuistoissa on nyt väkeä ruuhkaksi asti, vaikka monen lähiympäristöstäkin löytyy oivia paikkoja nauttia luonnosta. Nappaa tästä vajaan viiden kilometrin reittiohjeet ja vinkit mukavaan päiväretkeen, vaikka perheen kanssa!
Kotona treenaaminen on tehokasta, jos pitää huolen säännöllisyydestä.
Liikunnan ammattilainen Nanna Karalahti kertoo, miten liikuntaharrastuksesta tulee pysyvä rutiini.
Sateisen harmaana, helmikuisena viikkona selasin Helsingin kotini sohvalla kyllästyneenä Facebookia. Uutisfeedissäni vilahti tapahtuma nimeltä Finlandia Hike. Kyseessä oli entiseen kotikaupunkiini Lahteen , Finlandia-hiihdon tilalle kaavailtu varjotapahtuma, jossa tarkoituksena olisi patikoida alkuperäistä hiihtoreittiä myötäilevä matka läpi. Kyllähän se nyt herätti kiinnostuksen!
Liikuntalajeja on joka lähtöön. Unohda tekosyyt ja ota selvää, mikä laji on kuin tehty sinua varten.
Esimerkiksi tanssi ja voimaharjoittelu kuntosalilla tekevät hyvää kunnon lisäksi myös mielenterveydellesi.
Lapin lumisuus on jäänyt taakse. Kotiinpaluu jännitti kovasti. Kieltämättä hiljainen koti sekä pimeän sateinen ja ruuhkainen Helsinki ei tuntunut hirveän houkuttelevalta ajatukselta...
Treenejä ei pitäisi suorittaa hampaat irvessä, vaan suunnitelmien pitäisi voida mukautua siihen, mikä laji milloinkin tuntuu mieluisalta.
Näyttelijäkaunotar on totisesti ahkeroinut kuntosalilla.
Antti Tuisku miettii treeniohjelmansa tiukasti sen mukaan, mikä palvelee häntä artistina.
Täällä Pyhän seikkailutunturissa joka päivä on kirjaimellisesti Pyhäpäivä! Vaikka jo itse eräoppaan toimenkuvaan kuuluu retkien ja aktiviteettien vetäminen, niin pääsee niistä nauttimaan myös vapaa-ajalla. Saanen esitellä teille henkilökohtaiset suosikkini talvikauden parhaista ulkopuuhista!
Käänteinen lankku ei ole yhtä tuttu kuin tavallinen lankku, mutta ehdottomasti yhtä tehokas.
Jillian Michaels julkaisi Instagram-tilillään treenin, joka väsyttää niin pakarat kuin keskivartalonkin.
Sporttiset kampaukset pelastavat kiireessä, jos ei ole urheilun jälkeen aikaa pestä hiuksia.
Liikunta tekee hyvää, kyllähän sen kaikki tietävät. Se voi olla intohimo tai pakkopullaa. Siitä voi nauttia tai sitä voi suorittaa. Urheilla voi huolehtiakseen ulkoisista muodoistaan tai terveyden nimissä. Syitä ja seurauksia on monia, eikä oma liikuntasuhteenikaan ole ollut siitä selkeimmästä päästä.
Jos tavoitteena on pudottaa painoa liikunnan avulla, sillä mihin aikaan urheilee voikin olla merkitystä.