Kaikki artikkelit

Lapin lumisuus on jäänyt taakse. Kotiinpaluu jännitti kovasti. Kieltämättä hiljainen koti sekä pimeän sateinen ja ruuhkainen Helsinki ei tuntunut hirveän houkuttelevalta ajatukselta...
Treenejä ei pitäisi suorittaa hampaat irvessä, vaan suunnitelmien pitäisi voida mukautua siihen, mikä laji milloinkin tuntuu mieluisalta.
Näyttelijäkaunotar on totisesti ahkeroinut kuntosalilla.
Antti Tuisku miettii treeniohjelmansa tiukasti sen mukaan, mikä palvelee häntä artistina.
Täällä Pyhän seikkailutunturissa joka päivä on kirjaimellisesti Pyhäpäivä! Vaikka jo itse eräoppaan toimenkuvaan kuuluu retkien ja aktiviteettien vetäminen, niin pääsee niistä nauttimaan myös vapaa-ajalla. Saanen esitellä teille henkilökohtaiset suosikkini talvikauden parhaista ulkopuuhista!
Käänteinen lankku ei ole yhtä tuttu kuin tavallinen lankku, mutta ehdottomasti yhtä tehokas.
Jillian Michaels julkaisi Instagram-tilillään treenin, joka väsyttää niin pakarat kuin keskivartalonkin.
Sporttiset kampaukset pelastavat kiireessä, jos ei ole urheilun jälkeen aikaa pestä hiuksia.
Liikunta tekee hyvää, kyllähän sen kaikki tietävät. Se voi olla intohimo tai pakkopullaa. Siitä voi nauttia tai sitä voi suorittaa. Urheilla voi huolehtiakseen ulkoisista muodoistaan tai terveyden nimissä. Syitä ja seurauksia on monia, eikä oma liikuntasuhteenikaan ole ollut siitä selkeimmästä päästä.
Jos tavoitteena on pudottaa painoa liikunnan avulla, sillä mihin aikaan urheilee voikin olla merkitystä.
Käsilläseisonta ja käsilläkävely kannattaa opetella tiettyjen vaiheitten avulla.
Kardashian kertoo, että ymmärtää äitejä, jotka taistelevat kiloja vastaan.
Viraalitwiitti on saanut tuhannet liikuntarajoitteiset ihmiset jakamaan omia kokemuksiaan.
Liikunnan aikatauluttamisella on tärkeä rooli pysyvien tulosten saavuttamisessa, kertovat tutkijat.
Laulajatar tunnetaan paitsi musiikistaan, niin myös huikean timmistä vartalostaan.
Liikunnan lisääminen ei aina vaadi kotoa lähtemistä tai pitkää suunnittelua, vaan parhaimmillaan se on helppoa ja spontaania.