Kaikki artikkelit

Sporttiset kampaukset pelastavat kiireessä, jos ei ole urheilun jälkeen aikaa pestä hiuksia.
Liikunta tekee hyvää, kyllähän sen kaikki tietävät. Se voi olla intohimo tai pakkopullaa. Siitä voi nauttia tai sitä voi suorittaa. Urheilla voi huolehtiakseen ulkoisista muodoistaan tai terveyden nimissä. Syitä ja seurauksia on monia, eikä oma liikuntasuhteenikaan ole ollut siitä selkeimmästä päästä.
Jos tavoitteena on pudottaa painoa liikunnan avulla, sillä mihin aikaan urheilee voikin olla merkitystä.
Käsilläseisonta ja käsilläkävely kannattaa opetella tiettyjen vaiheitten avulla.
Kardashian kertoo, että ymmärtää äitejä, jotka taistelevat kiloja vastaan.
Viraalitwiitti on saanut tuhannet liikuntarajoitteiset ihmiset jakamaan omia kokemuksiaan.
Liikunnan aikatauluttamisella on tärkeä rooli pysyvien tulosten saavuttamisessa, kertovat tutkijat.
Laulajatar tunnetaan paitsi musiikistaan, niin myös huikean timmistä vartalostaan.
Liikunnan lisääminen ei aina vaadi kotoa lähtemistä tai pitkää suunnittelua, vaan parhaimmillaan se on helppoa ja spontaania.
Vastustuskyvyn heikentyminen on yksi isoimmista hälytysmerkeistä joka voi paljastaa sen, että treenaat liian kovaa.
Asiantuntijan mukaan pienten lasten ei pitäisi tehdä kuvan muaisia urheilumuotoja.
Eliniän pidentäminen ei vaadi paljon, mutta pienillä teoilla on yllättävän suuri merkitys.
Esimerkiksi 1970-luku oli naisten treenaamisen kannalta todella mittava vuosikymmen.
Satu Kotonen on tuttu näky myös Likkojen lenkillä.
Persoonallisuus voi vaikuttaa vahvasti terveellisiin elämäntapoihin.
Liikunta todellakin kannattaa.