Kaikki artikkelit

Sänky tuntuu usein aamulla erityisen kutsuvalta.
Unirytmi voi käännähtää väärään suuntaan jo parissa yössä.
Urheilun ajoituksella ja urheilumuodolla on väliä nukahtamisen suhteen.
Liian myöhäinen nukkumaanmenoaika altistaa sydänsairauksille.
Jääpalojen sijoittaminen kehon oikeisiin kohtiin helpottaa kuumuudessa kärvistelevää.
Muun muassa tulisen ruoan syöminen noin 2-3 tuntia ennen nukkumaanmenoa saattaa auttaa nukkumaan paremmin.
Tuhmien puhuminen voi kieliä esimerkiksi siitä, että uneksijan tulisi valveilla ollessaan höllätä kiristävää pipoa hieman.
Varsinkin Yhdysvalloissa kampanjoidaan, jotta ihmiset nukkuisivat ovi kiinni.
Lääkäri Karan Rajin julkaisema TikTok-video on kerännyt miljoonia katselukertoja.
Lääkärin jakamalla vinkillä kuka tahansa voi laskea itselleen sopivimman ajan mennä nukkumaan.
Kun jalat ovat lämpimät, nukahtaa ihminen helpommin.
Asiantuntijan mukaan makuuhuone kannattaa sisustaa tietyllä tavalla.
Kun jalat ovat lämpimät, nukahtaa ihminen helpommin.
Hintikka sanoo, että hänelle katkeamaton yöuni on todella harvinainen herkku.
Video on kerännyt runsaasti kommentteja.
Pieni mielikuvaharjoitus auttaa aivoja unohtamaan päivän kiireen.