Kaikki artikkelit

Varsinkin Yhdysvalloissa kampanjoidaan, jotta ihmiset nukkuisivat ovi kiinni.
Lääkäri Karan Rajin julkaisema TikTok-video on kerännyt miljoonia katselukertoja.
Lääkärin jakamalla vinkillä kuka tahansa voi laskea itselleen sopivimman ajan mennä nukkumaan.
Kun jalat ovat lämpimät, nukahtaa ihminen helpommin.
Asiantuntijan mukaan makuuhuone kannattaa sisustaa tietyllä tavalla.
Kun jalat ovat lämpimät, nukahtaa ihminen helpommin.
Hintikka sanoo, että hänelle katkeamaton yöuni on todella harvinainen herkku.
Video on kerännyt runsaasti kommentteja.
Pieni mielikuvaharjoitus auttaa aivoja unohtamaan päivän kiireen.
Muun muassa tulisen ruoan syöminen noin 2-3 tuntia ennen nukkumaanmenoa saattaa auttaa nukkumaan paremmin.
Jääpalojen sijoittaminen kehon oikeisiin kohtiin helpottaa kuumuudessa kärvistelevää.
Varsinkin päiväkoti- ja kouluikäisten lasten kanssa nukkumaanmenosta voi tulla vaikeaa älylaitteiden käyttämisen myötä.
Säännöllinen vuorokausirytmi ja torkuttamisen lopettaminen parantavat todennäköisesti myös unenlaatuasi.
Niistäminen ei ole parhain ratkaisu tukkoisen olon helpottamiseen.
Jokaisella meistä on asento, jossa mieluiten nukumme.
Korjaat unirytmiäsi parhaiten, kun teet pieniä muutoksia kerrallaan.