Kaikki artikkelit

Tutkimusten puutteellisen tulkinnan vuoksi proteiininlähdettä alettiin välttää.
Seuraavan kerran, kun mielesi tekee makeaa, mikset kokeilisi terveellisempää versiota lempikekseistäsi?
Moni on kuullut uskomuksen siitä, että jos haaveissa on kasvattaa lihasta, tulisi proteiinia nauttia 45 minuutin sisällä treenin päättymisestä. Mutta onko todella näin?
Varsinkin niiden, jotka eivät syö lihaa, vilja- tai maitotuotteita, kannattaa kiinnittää erityistä huomiota proteiinin saantiin.
Esimerkiksi maissi, mantelit ja avokado ovat erinomaisia proteiinin lähteitä.
Liiallinen proteiinin saanti voi pahimmillaan johtaa jopa munuaisvaurioon.
Proteiini on kehollemme tärkeä aine monestakin syystä.
Huikeassa kunnossa oleva Max Lowery viittaa kintaalla proteiinivalmisteille.
Proteiinipitoisella alkupalalla on todettu olevan myönteisiä vaikutuksia painon hallinnassa.
Useissa patukoissa on paljon sokeria.
Näyttelijä Jennifer Aniston syö aamupalaksi kaurapuuroa.
Herkuttele treenin jälkeen proteiinipitoisilla patukoilla!
Jos haluat mahdollisimman täyttävän aamupalan, kannattaa aamusta tankata annos proteiinia.
Ahkerasti treenaavat ihmiset korvaavat entistä enemmän aterioitaan proteiinivalmisteilla ja ateriakorvikkeilla. Ilmiö huolestuttaa asiantuntijoita, sillä nuorten miesten rajoittunut ruokavalio voi altistaa monille terveysongelmille.
Riittävä proteiininsaanti on osa terveellistä ja tasapainoista ruokavaliota, ja avain painonhallintaan ja treenitulosten saavuttamiseen. 
Oletko jatkuvasti nälkäinen tai tekeekö mielesi herkkuja? Silloin kannattaa varmistaa, että saat tarpeeksi proteiinia.