Suomalainen muotikysely selvitti: Laatu ja hinta painavat lastenvaatteita hankkiessa eniten
Hinta, mukavuus ja laatu ovat kriteerit, jolla suomalaiset isät ja äidit ostavat lapsilleen vaatteita. Trendeillä ja merkeillä taas ei ole niin väliä.
The Voicen Muotikysely 2013 kartoitti vanhempien kulutustottumuksia lastenvaatteita ostaessa. Kun tarve marssia vaatekauppaan tulee eteen, seuraavat asiat painavat vaakakupissa kaikkein eniten:
79 % Hinta
77 % Mukavuus
74 % Laatu
70 % Materiaali
25,7 % Trendikkyys
25,1 Printit
14 % Merkki
Katso koko kyselyn tulokset täällä.
Kilpailut
Uusimmat
Virhe, jonka yllättävän moni autoilija tekee pyyhkijänsulkien kanssa
Näitä lottorivejä suomalaiset suosivat - löytyykö omasi listalta?
Pankkitietoja kalastellaan nyt poliisin nimissä - varo tällaista viestiä
Suomi ei pääse muovipakkausten kierrätystavoitteeseen - maksaa vuosittain lähes 90 miljoonaa euroa
Julia Robertsin lentokenttätyylissä katseet kiinnittyi neuletakkiin - ovela viittaus elokuvarooliin
Näytä lisää