Suomalainen muotikysely selvitti: Laatu ja hinta painavat lastenvaatteita hankkiessa eniten
Hinta, mukavuus ja laatu ovat kriteerit, jolla suomalaiset isät ja äidit ostavat lapsilleen vaatteita. Trendeillä ja merkeillä taas ei ole niin väliä.
The Voicen Muotikysely 2013 kartoitti vanhempien kulutustottumuksia lastenvaatteita ostaessa. Kun tarve marssia vaatekauppaan tulee eteen, seuraavat asiat painavat vaakakupissa kaikkein eniten:
79 % Hinta
77 % Mukavuus
74 % Laatu
70 % Materiaali
25,7 % Trendikkyys
25,1 Printit
14 % Merkki
Katso koko kyselyn tulokset täällä.
Kilpailut
Uusimmat
Johannes Brotherus käy terapiassa bänditovereidensa kanssa: "Olemme ottaneet ennaltaehkäisevän otteen"
Puolustusvoimien auto osallisena vakavassa liikenneonnettomuudessa - useita loukkaantui
Tauolle jäävä Abreu: "Tulee varmaan ihan jäätävä identiteettikriisi"
Tässä ovat vuoden 2025 Sankarikoirat
Teinivuosien kappaleet säilyvät merkityksellisinä läpi elämän - tutkimus selvitti syyn
Näytä lisää