Suomalainen muotikysely selvitti: Laatu ja hinta painavat lastenvaatteita hankkiessa eniten
Hinta, mukavuus ja laatu ovat kriteerit, jolla suomalaiset isät ja äidit ostavat lapsilleen vaatteita. Trendeillä ja merkeillä taas ei ole niin väliä.
The Voicen Muotikysely 2013 kartoitti vanhempien kulutustottumuksia lastenvaatteita ostaessa. Kun tarve marssia vaatekauppaan tulee eteen, seuraavat asiat painavat vaakakupissa kaikkein eniten:
79 % Hinta
77 % Mukavuus
74 % Laatu
70 % Materiaali
25,7 % Trendikkyys
25,1 Printit
14 % Merkki
Katso koko kyselyn tulokset täällä.
Kilpailut
Uusimmat
Eckerö Line peruu laivavuorojaan lähestyvän myrskyn vuoksi
Alle 15-vuotias syyllistyi törkeään liikenneturvallisuuden vaarantamiseen - poliisilta tärkeä muistutus
Saapuva kesämyrsky näyttää entistäkin rajummalta, kertoo Foreca
Avoimien työpaikkojen määrä romahti - alat, joilla on tällä hetkellä eniten töitä tarjolla
Junaraiteiden päälle asetettiin tukkeja - juna ajoi yhden läpi
Näytä lisää