Kuva: AOP

Liiku mallikaunotar Kate Uptonin tyyliin: Tehokas kotitreeni vie aikaasi vain 30 minuuttia

12.04.2020 16:15 - Emmi Moilanen

Valmentaja Ben Bruno laati malli Kate Uptonille treeniohjelman, joka luonnistuu vaikka omassa olohuoneessa.

Tehokas treeni ei vaadi kuntosalia, runsaasti erilaisia välineitä tai paljon tilaa. Malli Kate Uptonin, 27, personal trainer Ben Bruno paljasti E!News-julkaisulle naisen noudattaman treenin, joka vie aikaa vain 30 minuuttia ja luonnistuu vaikka omassa olohuoneessasi.

Treeni koostuu kahdesta osiosta, lämmittelyliikkeistä sekä varsinaisesta treenikierroksesta. Voit lukea ohjeet tehokkaaseen, koko vartaloa muokkaavaan kotijumppaan alta.

Lämmittely:

10 ”spiderman”-liikettä:

Aloita lankkuasennosta ja tuo ensin vasen jalkasi vasemman käden vierelle. Tämän jälkeen nosta vasen käsi ylös kohti kattoa, kiertäen myös ylävartaloasi ja katsettasi mukana ylöspäin. Toinen jalka pysyy yhä suorana takana. Palauta käsi lattiaan ja vie jalka takaisin aloitusasentoon.

Toista sama oikealle jalalle. Tee liikettä yhteensä kymmenen kertaa.

10 kyykkyä varvaskosketuksella:

Aloita hartioiden leveyisestä haara-asennosta ja lähde kumartumaan kohti lattiaa sekä varpaitasi. Nappaa kenkien kärjestä kiinni ja kyykkää niin syvään kuin pääset. Nouse hallitusti ylös ja toista sama kymmenen kertaa.

Treenikierros:

Tee jokaista liikettä kymmenen toistoa. Toista kierroksia yhteensä neljä kertaa.

Askelkyykyt:

Voit ottaa tähän liikkeeseen halutessasi lisäpainoksi kahvakuulan.

(kuva: Shutterstock)

Punnerrukset olkapään kosketuksilla:

(kuva: Shutterstock)

Asetu kuvan mukaiseen asentoon ja tee punnerrusliike. Palatessasi ylös, kosketa vasemmalla kädellä oikeaa olkapäätäsi. Seuraavan punnerruksen jälkeen toista sama oikealla kädelläsi vasempaan olkapäähän.

Jos haluat keventää liikettä, voit laskea punnerrusasennossa polvet maahan.

Yhden jalan lantionnostot:

Jännitä keskivartalosi lihakset ja purista pakaralihaksillasi noston aikana. Laske hallitusti alas. Tee kymmenen toistoa kummallekin jalalle.

(kuva: Shutterstock)

Istumaannousut:

Voit halutessasi tehdä liikkeen myös suorin jaloin niin, että istumaan noustessasi vartalo muodostaa 90 asteen kulman.

(kuva: Shutterstock)

Sivukyykyt:

Tee kymmenen toistoa kummallekin jalalle.

(kuva: Shutterstock)

Lue myös: Mallikaunotar Kate Upton sanoi suorat sanat Victoria's Secret -merkistä: "Tiedättekö mitä?"

Lue myös: Mallikaunotar Kate Upton hurmasi faninsa rennolla bikinikuvalla: "Olet niin kuuma"

Lähde: E!News

Suosittelemme

Kilpailut

Uusimmat