Kaikki artikkelit

Harjoituksen on tarkoitus auttaa palauttamaan ajatukset takaisin nykyhetkeen.
Yksi pieni tapa saattaa helpottaa ahdistusta ja stressiä jo muutamassa minuutissa.
Unirytmi, ruokavalio ja säännöllinen treeni ovat merkittäviä tekijöitä hyvinvoinnin kannalta.
Päiväkirjan kirjoittaminen, hulvattomat komediat ja treenaaminen lievittävät stressiä nopeasti.
Esimerkiksi tanssi ja voimaharjoittelu kuntosalilla tekevät hyvää kunnon lisäksi myös mielenterveydellesi.
On ollut päiviä, jolloin haluan hakata päätäni seinään ja huutaa perkeleitä pihalle, ravistella esimiestäni ja vetää itkupotkuraivarit heittäytyen hankeen. Tässä kohtaa on ollut hyvä kaivella taas esille niitä omia kipukohtia ja käydä niiden kanssa keskustelua.
Kiire ja stressi voivat kuormittaa pahastikin, joten itseään ja omaa jaksamistaan kannattaa kuunnella.
Cosmopolitanin kyselyn mukaan suurin osa naisista yhtäkkiä huomaa pitelevänsä rintojaan käsissään. Sen lisäksi, että se on monen mielestä mukavaa, se myös laukaisee stressiä.
Monelle ihmiselle voi tulla yllätyksenä, että lemmikitkin oireilevat stressaantuneina.
Omaa vointia voi kohentaa nopeastikin, jos olo on stressaantunut tai rauhaton.
Ravitsemusasiantuntija suosittelee meditaatiota stressin lievittämiseen.
Yritän kirjoittaa aina kun on asiaa ja tällä kertaa asiani on lyhyt mutta ytimekäs. Vähän niin kuin kaniinimäyräkoira Simo!
Runsas sokerin kulutus ja B-vitamiinien puute voivat altistaa ahdistukselle.
Vapaapäiville tulee helposti suunniteltua ja sovittua turhankin paljon ohjelmaa.
Unet saattavat paljastaa yllättävän paljon elämäntilanteestamme.
Lomien jäädessä taakse, monen arki pitää sisällään kiirettä, stressiä ja kasaantuvia tehtäviä.