Kaikki artikkelit

Muodin huipulle on muuttanut myös Miisa Grekovin omaa suhtautumista vaatteisiin ja kuluttamiseen.
Yli kolmannes suomalaisista kertoo tekevänsä joululahjahankintansa kotimaisista verkkokaupoista.
Muotitoimittaja Henna Koste valitsi ylleen viikon ajan pelkästään suomalaisia vaatemerkkejä ja huomasi, että kotimainen muoti näyttää paremmalta kuin koskaan. Osa merkeistä valmistaa vaatteensa Kiinassa, osa Tampereella, mutta ainakin tuotantoketjut ovat läpinäkyvämpiä kuin ennen.
Samu-Jussi Kosken perustama Samuji on pelastettu - jälleen.
Vastuullisuusvaikuttaja Outi Les Pyy neuvoo, kuinka valitset oikeasti laadukkaan ja vastuullisen tekstiilin.
Moni pitää tekstiilien vastuullisuutta tärkeänä, mutta silti moni myös jättää kuitenkin investoimatta niihin. Asiantuntija kertoo, mitkä ovat vastuullisuuden kompastuskivet ja miten niistä pääsee yli.
Erika Vikmanin ja REVOELin yhteistyömalliston vaatteet on valmistettu Helsingin Lauttasaaressa kierrätysmateriaaleja hyödyntäen.
Ainakaan valinnanvaran vähyys ei ole syy karttaa second hand -muotia.
Suositko suomalaista muotia? Päätöksen ei pitäisi jäädä kiinni ainakaan vaihtoehtojen vähyydestä.
Yhteistyössä kilpailevat muotibrändit jakavat toisilleen vinkkejä, kuinka muotia voi luoda vastuullisemmin ja kestävämmin.
VIMMA lopettaa lastenvaatteiden tuotannon. Perustaja Marjut Rahkola kertoo nyt uusista aluevaltauksista.
Taiga Colorsin suunnittelija ja yrittäjä Jutta Kuure tietää, että olisi päässyt helpommalla teettämällä tuotteensa muualla. Hänellä on kuitenkin missio.
Vastuullisuus on nouseva trendi muotiteollisuudessa. Yhä useampi kuluttaja haluaa tietää tuotteen taustat ja sen, onko tuote vastuullisesti valmistettu.
Vastuullisuus on ollut viime viikkoina kuuma puheenaihe.
Hollantilainen panimoyhtiö Heineken kannustaa ihmisiä uudessa kampanjassaan vastuulliseen juomiseen.