Kuva: Fotolia

4 teholiikettä pakaroille - nopea treeni onnistuu vaivatta kotona

02.01.2018 15:45 - Henna Koste / henna.koste@bauermedia.fi

Tähän harjoitukseen tarvitset vain kuminauhan.

Moni aloittaa uuden vuoden panostamalla liikuntaan. Jotta liikuntalupauksesi eivät heti mene mönkään, ei sinun pidä vaatia itseltäsi liikoja. Jos haaveilet pyöreistä pakaroista, kannattaa tämä pikatreeni ottaa osaksi rutiinejasi. Neljän liikkeen treeniin tarvitset vain voimakuminauhan. Nauhoja löytyy eri vastuksilla. 

Ota liikkeet haltuun! Katso alta YouTubessa suositun Athlean-XX for Women -kanavan video.

1. Kiepauta voimakuminauha nilkkojesi ympärille. Nojaa eteenpäin tukea vasten. Nosta jalkaasi taakse napakasti. Toista sama toiselle puolelle.  Toista 20 kertaa per puoli.

2. Myös seuraavassa liikkeessä tarvitset nauhaa. Seiso ilman tukea. Nosta jalkaa suoraan sivulle. Kuminauha antaa hyvän vastuksen. Toista 20 kertaa per puoli.

3. Jätä edelleen kuminauha jalkojesi ympärille. Ota reipas askel sivulle ja tee kyykky. Tuo jalat hitaasti yhteen. Tee sama toiselle puolelle. 

4. Nosta kuminauha seuraavaksi polvien yläpuolelle. Asetu esimerkiksi penkille niin, että alavartalo on jalkojesi varassa. Vie peppua kohti lattiaa ja tuo lantiota rivakasti ylös. Toista 20 kertaa. 

Lue myös: Tulevan vuoden trendilajit listattiin - kolahtaako sinuun?

Lue myös: Ota niskavoitto pimeydestä - muutamilla vinkeillä saat energiasi kohoamaan

Kilpailut

Uusimmat