Kuva: Shutterstock

Naisen jättipeppua epäillään epäaidoksi - paljastaa pyöreän takamuksensa salat

06.06.2019 15:15 - Milena Raappana - Luettu 8 141 kertaa

Lauren Regno ja hänen peppunsa nousivat julkisuuteen somesta tunnetun isoäidin ansiosta.

"Onko takapuolesi aito?" Tämän kysymyksen kuulee muutkin kuin Kim Kardashian. Peppuskenssä kuuluisaksi on noussut äiti Lauren Regno, 26, jonka Instagram-tilillä on seuraajia 111 000 kappaletta.

Regno, tai tarkemmin hänen peppunsa, löytyi kaikkien Instagram-feedistä sen jälkeen, kun toinen somevaikuttaja Ross Smith julkaisi videon, jolla hänen takamuksensa näkyy. Smith on tunnettu hauskoista videoistaan isoäitinsä kanssa. Hulvaton isoäiti myös nosti Regnon kaikkien huulille vuonna 2018, kun hän kysyi fitness-messuilla naiselta, miten hän saisi samanlaisen pepun.

View this post on Instagram

Grandma Heckles Bodybuilders 😂🏋🏽‍♂️

A post shared by Ross Smith (@smoothsmith8) on

Jos video ei näy, voit katsoa sen täältä.

Regno jakaakin vinkkejä Instagram-tilillään, miten saada hämmästyttävän pyöreän takapuolen. Naisen ohjenuora pepputreeniin on selkeä: jos et nosta kovilla painoilla, et myöskään kasvata lihasmassaa.

Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.

Regno innostui painonnostosta sen jälkeen, kun hän synnytti tyttärensä vuonna 2013. Sitä ennen hän oli vauvakiireen keskellä kuihtunut pieneksi. Monen vuoden ajan hän toisti samoja liikkeitä salilla kolme kertaa viikossa ja ajatteli peppunsa olevan pyöreä. Nyt takamus on naisen omin sanoin viisi kertaa isompi, koska hän ymmärsi alkaa nostamaan painojen määrää.

View this post on Instagram

I’ve heard it all - She was born with it It’s genetics It’s fake (lulz) While of course genetics do play a role in your body composition and how you gain weight, I didn’t get a booty from sitting on it and looking up my family tree 🐸☕️ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ FIVE BOOTY BUILDING TIPS 👇🏼 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 🍑 Eat lots of FOOD - You have to be in a caloric surplus to put on size. FEED THE BOOTY friends 👏🏼⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 🍑 Gain weight - If you want a bigger booty you have to gain not only muscle but fat as well. You can clearly see my butt is not the only thing that grew. My legs, arms and belly did too. I’m probably 15-20 pounds heavier on the right ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 🍑 Lift heavy af - if you have been going to the gym for a few months and are doing squats and hip thrusts with the same barbell, you probably aren’t seeing much growth. Progressive overload is KEY. Your glutes are made up of three muscles, not just ONE. Train them all for a rounded backside. Stick to the BASICS. You do not need to implement all the different fitspo variations that are circling around. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 🍑 Mind to muscle connection - this goes for every muscle. When I learned how to really do this my training completely changed. Don’t go through the movement of a set just to do it. Really focus on the muscle you are trying to work and take your time. Slow & controlled friends! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 🍑 Time - these pictures are two years apart. You have to be training consistently for growth. I suggest doing legs 2-3x per week and having glute focused days. More is not always better! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ***LINK TO FREE BOOTY GUIDE IN BIO*** . . . #bootygainz #gains #transformation #selflove #fitnessjourney #fitmama #momswholift #girlswithmuscle #momswithmuscle #fitchick #fitness #fitnessmotivation #fitspo #fitfam #goaldigger #success #determination #bouldershoulders #legs #quads #priorities #hamstrings #abs #goals #booty #strongissexy #strongwomen #liftheavy #strongnotskinny

A post shared by Lauren | Online Coach (@laurrrenhunter) on

Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.

Nykyään Regno treenaa jalkoja ja peppua kaksi kertaa viikossa.

- Treenini ovat todella raskaita. Jos pystyn tekemään kolmannen alakroppatreenin viikossa, en treenaa tarpeeksi kovaa. Ihmiset haluavat uusia hulluja liikkeitä, joita ei todellisuudess tarvita. Pitäydyn perusliikkeissä, Regno kertoo.

Jos video ei näy, voit katsoa sen täältä.

Naisen treenit ovat puolittuneet aikaisemmasta ja kestävät noin 75 minuuttia. Hän ei käytä juurikaan aikaa juoksumatolla, sillä hänen sanojensa mukaan painonnostosessiot ovat niin raskaita, että hän hengästyy. Kuitenkin kerran viikossa hän terveyssyistä kävelee juoksumatolla ylämäkeen 20 minuutin ajan. Kokonaisuudessaan hän käy salilla viisi kertaa viikossa.

Lue myös: Pyöreistä takamuksistaan tunnettujen Instagram-tähtien treenivideot ovat kuumaa katseltavaa

Lue myös: Khloé Kardashian rakastaa pakaratreeniään - katso kolme naisen täsmäliikettä

Lähde: Cosmopolitan

Kilpailut

Uusimmat