Kuva: Shutterstock

Viisi erilaista ja tehokasta jumppaa, jotka voi tehdä kotona - tarvitset vain tilaa ja jumppamaton

14.03.2020 09:15 - Milena Raappana

Hien saa pintaan myös omalla kehonpainolla.

Koronaviruksen jyllätessä kannattaa mahdollisuuksien mukaan välttää julkisia paikkoja, joissa on samassa tilassa paljon ihmisiä tai voi olla lähikontaktissa muiden kanssa. Tällaisia tiloja ovat esimerkiksi kuntosalit ja muut urheilupaikat.

Siispä erikoisen tilanteen keskellä kannattaa suosia kotijumppia ja esimerkiksi lenkkeilyä. Kotona saa aikaiseksi niin kehonpainolla tehtävän hikisen treenin kuin rauhallisen joogaharjoituksen tai venyttelyhetken. 

Kokosimme hyviä kotona tehtäviä treenejä, joihin ei tarvitse muuta kuin tillaa, luovuutta ja mahdollisuuksien mukaan jooga- tai jumppamaton. Myös Nanna Karalahden helpolla ja nopealla burpee-treenillä saa hien virtaamaan ja kehoon liikettä.

Jos päivitys ei näy, voit katsoa sen täältä.

Jos päivitys ei näy, voit katsoa sen täältä.

Jos päivitys ei näy, voit katsoa sen täältä.

Jos päivitys ei näy, voit katsoa sen täältä.

Jos video ei näy, voit katsoa sen täältä.

Lue myös: 20 minuutin helppo tehotreeni nostaa hien pintaan hetkessä – suorita missä ja milloin vain

Lue myös: Pepputreeni, joka on suunnattu laiskoille ihmisille - katso ohjeet

Suosittelemme

Kilpailut

Uusimmat