Kuva: Shutterstock

Neljän minuutin treeni nostaa hien pintaan - katso valmentajan ohjevideo

22.10.2020 16:15 - Emmi Moilanen

Vastukseksi treenissä riittää oma kehonpaino.

Tehotreenin voi suorittaa lyhyessäkin ajassa ja Popsugar-sivusto kirjoittakin personal trainer Lita Lewisin laatimasta treenistä. Neljän liikkeen jumppa vie aikaasi vain neljän minuutin ajan, mutta saa silti sykkeen kohoamaan ja hien nousemaan pintaan.

Treeniin vastukseksi riittää oma kehonpaino, ja jokaista liikettä toistetaan 45 sekunnin ajan. Pidä liikkeiden välissä 15 sekunnin lepotauko.

- Jos et ole hengästynyt neljän minuutin jälkeen, tahti ei ollut riittävän reipas. Kokeile uudelleen, Lewis toteaa treenistään.

Voit katsoa video-ohjeet treeniin alta. Klikkaa julkaisun oikeassa reunassa näkyvää nuolta päästäksesi seuraavaan liikkeeseen.

Lue myös: Ota pepputreenistä kaikki hyöty irti – yksi liike lämmittää alavartalon lihakset tehokkaasti treeniin

Lue myös: Tehotreeni seinää hyväksi käyttäen - aikaa kuluu vain kymmenen minuuttia

Lue myös: Ota treenaaminen jälleen säännölliseksi tavaksi – helpot vinkit, joiden avulla onnistut

Lähde: Popsugar

Suosittelemme

Kilpailut

Uusimmat