Maailman arvostetuimpiin metallibändeihin ja kansainvälisesti menestyneimpiin suomalaisyhtyeisiin lukeutuva Children of Bodom on palaamassa konserttilavoille.
Yhtyeen voi nähdä ensi kesänä Tuskan ja Provinssin lauteilla.
Lue myös: Children of Bodomin jäsenet yhtyeen viimeisestä keikasta: "Olin väsynyt Alexin ongelmiin"
Festarilavoilla kokoonpanoa ei ole nähty ensi kesään mennessä seitsemään vuoteen. Bändi laittoi pillit pussiin vuonna 2020 laulaja-kitaravirtuoosi Alexi Laihon menehdyttyä äkillisesti.
Yhtye kokeili esiintymistä viime keväänä kahdella Tavastian-keikalla. Tuolloin keulilla oli uusi laulaja, Lost Societystä tuttu Samy Elbanna.
Lue myös: Children of Bodomin viimeinen keikka julkaistaan albumina – maistiainen julki
Lue myös: Bess paljastaa, että fanitti nuorena metallibändejä – varsinkin yksi oli ylitse muiden
Tuskan tiedotteen mukaan myös jatkossa Elbanna astuu Laihon suuriin saappaisiin.
Elbanna on ollut yhtyeen hyvä ystävä vuosia ja hän oli läheisissä väleissä myös Laihon kanssa.