Kansainvälisesti menestyneimpiin suomalaisbändeihin kuuluva Children of Bodom palaa keikkalavoille

Children of Bodom tulee takaisin.

Julkaistu:

Maailman arvostetuimpiin metallibändeihin ja kansainvälisesti menestyneimpiin suomalaisyhtyeisiin lukeutuva Children of Bodom on palaamassa konserttilavoille.

Yhtyeen voi nähdä ensi kesänä Tuskan ja Provinssin lauteilla.

Lue myös: Children of Bodomin alkuperäisjäsenistö juhlistaa elämäntyötään: "Vastataan fanien pitkäaikaiseen toiveeseen"

Lue myös: Children of Bodomin jäsenet yhtyeen viimeisestä keikasta: "Olin väsynyt Alexin ongelmiin"

Festarilavoilla kokoonpanoa ei ole nähty ensi kesään mennessä seitsemään vuoteen. Bändi laittoi pillit pussiin vuonna 2020 laulaja-kitaravirtuoosi Alexi Laihon menehdyttyä äkillisesti.

Yhtye kokeili esiintymistä viime keväänä kahdella Tavastian-keikalla. Tuolloin keulilla oli uusi laulaja, Lost Societystä tuttu Samy Elbanna.

Lue myös: Children of Bodomin viimeinen keikka julkaistaan albumina – maistiainen julki

Lue myös: Bess paljastaa, että fanitti nuorena metallibändejä – varsinkin yksi oli ylitse muiden

Tuskan tiedotteen mukaan myös jatkossa Elbanna astuu Laihon suuriin saappaisiin.

Elbanna on ollut yhtyeen hyvä ystävä vuosia ja hän oli läheisissä väleissä myös Laihon kanssa.