Kaikki artikkelit

Yöunien laatuun on mahdollista vaikuttaa pienilläkin teoilla.
Mikä olisikaan hirveämpää kuin herätä yöunilta huutoon ja kiljumiseen.
Erityisesti yksin nukkuminen kannattaa.
Nälkäisenä herääminen voi pilata yöunesi. Siksi kannattaa miettiä, mitä suuhunsa laittaa ennen nukkumaan menoa.
Hyvät yöunet ehkäisevät ikävää pikkunälkää ja turhaa sokerin kulutusta.
Liian pieni tila tai liiallinen läheisyys saavat monet näkemään punaista.
Vaikka päivittäinen somettaminen voisikin tuntua vaarattomalta, vaikuttaa se todellisuudessa terveyteesi useilla tavoilla.
Asiantuntijan mukaan makuuhuone kannattaa sisustaa tietyllä tavalla.
Uuden tutkimuksen mukaan pelikonsolit, puhelimet ja muut elektroniset laitteet pitävät varsinkin lapsia ja teinejä hereillä öisin.
Perfektionistit heräilevät öisin.
Tutkimuksen mukaan viikon parhaat yöunet nukutaan tiistaisin.
Moni tietää jo, että 7-8 tunnin yöunet ovat hyväksi. Mutta tiesitkö, mihin aikaan kannattaisi käydä maate?
Laadukkaat yöunet takaavat hyvän päivän.
Painajaiset siitä, että oma kumppani on uskoton, voivat viitata siihen, että parisuhde on ajautumassa ongelmiin.
Kaisa Jaakkolan Hormonidieetti - opas yksilölliseen täsmälaihdutukseen -kirjassa kerrotaan, että jokaisella yöheräämiselle on olemassa syynsä, joihin on itse mahdollista vaikuttaa.